יום שבת, 24 באוקטובר 2009

ממעוף הציפור

השבוע תקף אותי חשק מזוכיסטי משהו, שגרר אותי לתוך האתר האסור מכולם, הוא כמובן net-a-porter. לרגע חשתי שעלי לבדוק מה מחירם של זוג המגפונים המושלמים של קלואה. ככלות הכל, סופי עונה, ומיתון תקשורתי, עוד עלולים להפגיש ביני לביניהם. כבר איני זוכרת את מחירם המדויק, שנע סביב כמה מאות פאונדים (ככל הנראה, המטבע האכזרי ביותר בעולם!!!), אך זכור לי הרגע שבו ניסיתי להבין האם הם יקרים ביחס ליתר מלבושי הרגליים שהוצאו באתר.

מאחר שהחיים הם עניין טהור של פרספקטיבה ותו לא, הם מאוד מהר היו די זולות. עד כדי כך שהייתי קרובה לרשום על המקרר "מגפים של קלואה + טיסה ליעד הקרוב ביותר". ככלות הכל, אם נעליים פחות יפות ופחות רגישות עלו כמה מאות יותר מהן, והרוב נעו סביב המחיר העגלגל שלהן, מי אני שאאשים דווקא אותן כנושאות תווית מופקעת. אני, למענן, מוכנה לשאת את דגל הרלטיביזם הנצחי, ולו בתנאי שמישהו יאמין לי שהן לא באמת יקרות. טיעון נוסף ומוחץ נוגע לעובדת היותן לא נגועות באף אחת ממגמות הנעליים ששוטפות את העולם. הן עומדות בזכות עצמן, וככאלה הן נראות היטב מכל זווית אפשרית, והן לא מוכרות את עצמן בזול.
המשך יגיע בסוף העונה, אינשאללה.




4 תגובות:

  1. האתר הזה הוא השטן, והבן הקטן שלו "האאוטנט" הוא אפילו עוד יותר גרוע ("מה, מגפיים של סטלה מקרתני ב-270 פאונד?? זה לא כסף זה!!").
    מאחלת לך את המגפונים האלו, ואם כבר את שם אני מזמינה את הגרסא שלהם עם הwedges בבקשה :)

    השבמחק
  2. שלי צודקת, וכמובן, "פאונד - המטבע האכזרי ביותר בעולם" הוא סטיקר אין דה מייקינג.

    השבמחק
  3. אני מפנטזת על גרסת הוודג' של המגפיים האלו (אבל באפור וחאקי, לא הירקרק), והעמוד שלהן באתר השטן כבר כמעט הפך לשומר מסך. אני לשווא מחפשת אותן באתרים אמריקאיים, מתוך מחשבה שב- $$ זה יהיה יותר סביר (וזוממת על סופעונה + יומולדת באותו זמן + הורה שגר בארה"ב...)

    השבמחק
  4. הן יפות בעיקר מאחור
    צריך טוסיק שיתאים להן
    שמעתי יש במבצע אצל דובי קליין...

    השבמחק