יום ראשון, 2 באוגוסט 2009

כמה הרהורים בעקבות תצוגת קסטרו שהתקיימה היום

*ההרהורים אינם נוגעים לקולקציה עצמה (שהיא די מוצלחת העונה), אלא דווקא לאירוע עצמו.

1.מה הוא תג המחיר של דוגמן שיודע ללכת ודוגמן שרץ את המסלול, או חושב שהבגד נראה יותר טוב על רובוט, ולכן כדאי לו להיראות כמו מחשב בצורת אדם? לפי מצב הדוגמנים בתצוגה נראה שישנו הבדל אסטרונומי: הגברים שנבחרו להוביל את הקולקציה נעו באמת על טווח בין הליכת ריצה או דחיפה לא ברורה, להליכה מחושבת ורובורטריקית. הבנות, מצידן, היו מצב טוב יותר, להוציא דוגמנית אחת שלא ידעה כל כך איך להשתלט על רגליה.

2.גם הנשים וגם הגברים היו רחוקים מלהיראות כמו דוגמנים. התחושה היתה שאם אני אעמוד לידם, אני לא אחוש את המבוכה שמתלווה בעמידה לצד אנשים שעוברים אותך ביותר מראש. בתוצאה הסופית, ובלי לנסות להבין מה הוביל לבחירה בדוגמנים הללו, כולם היו רחוקים מהאמזונות שאנו רגילים לראות על המסלול. יזדעקו כעת אילו שעניינן נתון לאופנה מוסרית יותר, אך ככל הנראה, ברגע האמת, גם הן היו מחפשות את הקסם של המסלול וכשלא היו מוצאות אותו, היו מבינות שחסר פה גובה, הרבה גובה.

3.רובנו הגדול מכיר את גינוני השורה הראשונה של האירופאים. ביניהם ישנן מניפות הרוח, שעוזרות לאירוע הזה להיות נסבל. מי שניסתה היום להיראות מתוחכמת ומעודכנת עם מניפת הרוח שלה, היתה בעיקר מגוחכת. ככלות הכל, מה שלנו יש ולאירופאים אין זה מזגן. אז בנקודה הזו, עדיף שלא נחקה אותם.

4.נכון להיום סטיילינג מתבטא בעיקר באיך, ולא במה. לא אני ולא המותג צריך סטייליסטית צמודה כדי שהיא תבחר את הפריטים. הסטייליסטית אמורה לדאוג שהפריטים ייראו הכי טוב שאפשר, בטח ובטח בתצוגה שבה רואים אותם מכל זווית אפשרית. הסטייליסטית של קסטרו כנראה חשבה שתפקידה מסתיים בבחירת הפריטים ושילובם יחדיו. אחרת אין שום דרך להבין מדוע ולמה נתנו לדוגמנית לעלות ככה למסלול: שמלה שיוצרת בועה מאחורה, טייץ גרביון שקוף שגדול על הדוגמניות השונות, חולצה גברית עם בועות אחוריות, מכנסיים מחוייטים שמתפוצצים על הדוגמנים ומיני דוגמאות נוספות. אני מעדיפה שישלו אותי, ושיתנו לבגדים לשבת כמו שצריך על הדוגמנים. גם אם זה אומר שצריך להשקיע עוד כמה דקות במדידות.

5. למה הרגישו בקהל שיש צורך לקדם את התצוגה במחיאות כפיים כאילו היינו בערב שירה בציבור? זה אמנם לא ליווה את כל התצוגה, אבל עצם זה שהיא התחילה עם הקצב החיצוני הזה, היה מספיק גרוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה