יום שלישי, 20 באפריל 2010

a load of true samples

בגלל עיכובים שאני לא יודעת לעמוד עליהם, עד שהכתבה שלי על סאמפל עלתה לאוויר, קולקציית הקיץת שלהן כבר היתה בחנויות. הסיבה הזו, כמו גם העובדה הפשוטה שמדובר בזוג מעצבות אחיות – עינב זיני ונופר מכלוף – שהחל משנת 2008 עושות כל מה שהן רוצות הובילו לכך שלא יכולתי להתאפק, והחלטתי להתייחס ליצירות הקייציות כאן.

קולקציית הקיץ, כמו גם קודמותיה, מציעה שיק אחר, של שיפון ותחרות צמודות ומחוייטות בו זמנית, כמו גם של הדפסים ברוח קלילה. אלה וגם אלה מהדהדים את אותו הלך רוח נפלא ועל זמני של סטלה מקרתני, כמו גם של איזבל מארה. בקטלוג הנוכחי הרוח הזו עוברת סיכום אלגנטי בשילוב הכי קז'ואלי, בו ג'ינס קצר וטי שירט לבנה, נותנים את מלוא הכבוד והבמה לז'קט רקמה מפואר, שנעשה בעבודת יד. הסיבה נתונה בכך שמי שמבין את כוחו של הז'קט, הוא גם מי שתרצו שיעצב עבורכן.

יש להודות שעדיין אין באמתחתי פריט מבית היוצר הנ"ל, אך אני מניחה שזה עניין של זמן. על כמה וכמה כשאני חולפת על פני צ'וצ'ה על בסיס יומיומי. החנות הקטנה, והמשובחת יש לומר, מוכרת את רוב הקולקציה שלהן אם לא את כולה, ויודעת גם להציג אותה באופן שמעורר את החושים ומייצר טעמים לא מוכרים אך נחשקים. כל פעם מחדש. and this, my ladies, is a real pleasure.










צילום יניב אדרי

3 תגובות:

  1. התחרה כלכך עושה לי את זה.
    נראה שהצמד הזה מככבות ממש בכל מקום. מפרגנת.

    השבמחק
  2. קולקציה מיוחדת ומרשימה!

    בלוג מסקרן במיוחד יש לך כאן, אגב. אהבתי.


    ------------------------------------------
    http://revi-pinkillusions.blogspot.com/

    השבמחק
  3. נשיות מתפרצת מהפריטים של הקולקציה..בהחלט ראויה לתשומת לב.
    לא אתעלם מצילומי ההפקה - מקצועי ביותר!

    (שמחה שנתקלתי בבלוג שלך)

    שבוע טוב!

    השבמחק